zaterdag 29 februari 2020

29 Februari 2020

GFT-E Interventie in Putte
 

Vandaag vroeg uit de veren want ik moet met de bus naar Putte.
Normaal geen probleem maar als je maar maximaal 25km/u mag en kan rijden dan 
duurt dat minstens anderhalf tot 2 uur voordat ik in Putte ben.
Het is gelukkig mooi weer en niet al te koud. 
Ik rij door de bossen richting Huijbergen en er steekt een hert een eindje voor de bus over.
Op zulke dagen geniet ik gewoon van de omgeving en het langzaam rijden met de bus.

Aangekomen in Putte ga ik eerst een goed plekje zoeken om de bus in de wijk te kunnen zetten.
Het GFT-E team komt niet veel later ook de straat in gereden die hebben er ook 
al een behoorlijk ritje op zitten vanuit Limburg en het oosten van Brabant. 
Er komt een cameraploeg, en 2 fotograven en ik heet ze welkom in de bus. 
Het weer ziet er wat dreigend uit en een van de fotograven vraagt of hij een deel van zijn spullen in de bus mag leggen. De wethouder komt ook aangelopen en we gaan op pad. 
We zijn de straat nog niet uit of het begint te gieten iedereen komt schuilen in de bus.
nadat het stopte met regenen is de wethouder weer naar huis gegaan en gaan wij verder.
Ook is de cameraploeg en 1 fotograaf er weer vandoor en blijft alleen 
Jelmer van Dutch Motion Design en het GFT-E team.
Er komt een verhuiswagen aangereden en ik kan geen kant meer uit. 
Ik loop naar de vrachtwagen en vraag of ik er langs mag omdat ik in de straat erachter moet zijn.
 Ik leg de chauffeur uit dat ik geen stuurbekrachtiging heb en hij 
geeft me de ruimte om er langs te kunnen.
het ene deel van het Team gaan 2 straten door en ik ga met de fotograaf en Iris de buitenwijk in.


Na een tijdje zijn we weer klaar en gaan we weer naar huis.
Ik heb nog een leuk ritje voor de boeg..

Groetjes Ilona






Geen opmerkingen:

Een reactie posten