zaterdag 7 maart 2020

5 Maart 2020


Vandaag mag ik met mijn vrouwelijke collega Natasja mee.
We gaan het papier in de Westrand van Roosendaal ophalen.

Ze vraagt of ik in de ochtend wil rijden en ik stap achter het stuur.
Het gaat best lekker en er zit weinig tegen. alleen zijn er wel een aantal straten wat 
moeilijk bereikbaar vanwege een wegopbreking in de Wouwseweg.
We rijden de route anders dan gewend maar zorgen dat we niks vergeten.
De aannemer heeft voor ons de bakken waar we niet bij konden naar het begin van de straat getrokken.
Na een tijdje zit de wagen vol en gaan we hem lossen bij Kempenaars.
Na het lossen gaan we gelijk pauze houden en na de pauze stapt mijn collega achter het stuur.
Ik loop vooruit om de bakken goed te zetten voor haar zodat ze lekker door kan werken.
We komen in een krap straatje maar ze rijd de wagen zonder enige moeite door de straat. 
Hier staan vaak de auto's aan 2 kanten van de straat geparkeerd waardoor we zig zaggend door zo'n straat moeten. 




Er komt een vrouw naar mij toe en vraagt waarom ik de kliko's van de ene kant van de straat naar de andere kant zet. Ik leg haar uit dat dat is zodat we maar 1x door de straat hoeven. Ze snapt het maar legt uit dat ze het vervelend vind dat de kliko's dan voor haar deur staan.
Ik begrijp haar volkomen en zoeken samen een oplossing door ze een stuk verder te zetten.
De route is goed verlopen en we waren op tijd klaar.

groetjes Ilona










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten